2015年11月27日金曜日

A-TRICK

スーパー久々になってしまいました。
そんな久々は 僕が初主催をした A-TRICKのご報告!
主催したキッカケはこちらの映像を見ていただければわかるかと思います!


当日はたくさんの方がに来ていただき、さらに設営から たくさんの方々にお手伝いしていただき本当に感謝の気持ちでいっぱいでした!

16inch クラスが始まり、キッズ達が頑張って乗る姿、笑顔で乗る姿、悔しがる姿は 僕が描いていたモノ以上でした!
たくさんの想いを持って、次回に向けて頑張って欲しいなと思いました!

20inch Lo クラス レベルも上がる中、僕が海外に行く前はまだスクールに来ていた Yuta くんが20inch になっていて成長した姿を見せてくれました!
キッズの成長は、キッズだけではなく僕たちにも影響を与えてくれますね! 本当びっくりしました!

そして 20inch Hi クラス 言わずもがな日本、世界で戦うライダー達が集まり、賞金をめぐって熱い戦いが繰り広げられました。
決勝では新たなバトル方式を設けたところ、「本当に大丈夫?」 という声がありましたが、終わった時にはみなさんから 「楽しかった!」 「面白かった!」 という声をいただけたのが嬉しかったです!
フォーマットに関してはまだまだ直す点がありますが。。。
優勝はさすが 佐々木元さん あっさりやられてしまいましたが、次回は勝ちますよ!

元さんおめでとうございます!

簡単なレポートになってしまいましたが、オフィシャルで写真を撮ってくださった、
DB Noriさんの写真をいくつかどうぞ!


16inch Top 3














20inch Lo Top 3




20inch Hi Top3
































A-TRICK Result

16inch
1, Takato Moriya
2, Ginsei Kawauchi
3, Sakura Kawaguchi

20inch Lo
1, Yuta Watanabe
2, Benpeke
3, Syunsuke Nakamura

20inch High
1, Moto Sasaki
2, Naoto Tamaru
3, Takahiro Enoki

写真はまだまだこちらで見れるので是非!

By DB Nori

映像もでき次第公開いたしますのでお楽しみに!
もう一度、みなさん本当にありがとうございました!
At final with Moto Sasaki. 






















田圓尚人

Oh man,,, I’m back here from long long long time ago lol
So I’m writing down about A-TRICK what I organized contest.

So many ppl came A-TRICK and helped us whole day.
I just want to say ‘THANK YOU SO MUCH’

First, 16inch class started.
Kids was trying the best riding with fun, smile and vex.
I thought they had a lot of emotion but that is good way.
Hope they will try to the best for next contest again!

Next 20inch Lo class
There were good riders.
Before I went Abudhabi, one kids came BMX school and now he is riding 20inch and really good skill.
I guess Kids progress give us motivate.
One of the amazing things.
I was surprised so much!

20inch hi class.
It’s high level class. Top pro rider came A-TRICK and they showed us great riding.
Final battle, I was trying to make new format but before final some ppl told me Is that format OK? but after contest most ppl told me It was great So much fun I was so happy!
But I have to change some things for that format.
Anyway, Winner is Moto Sasaki. He was insane but I will try to beat him!!
Congrats Moto Sasaki!

It is easy report…
Here is some picture from official photographer ‘DB Nori’

16inch Top 3










20inch Lo Top 3




20inch Hi Top3






































A-TRICK Result

16inch
1, Takato Moriya
2, Ginsei Kawauchi
3, Sakura Kawaguchi

20inch Lo
1, Yuta Watanabe
2, Benpeke
3, Syunsuke Nakamura

20inch High
1, Moto Sasaki
2, Naoto Tamaru
3, Takahiro Enoki

You can see more picture here.

By DB Nori

When I get A-TRICK film, I will put on here ASAP!
Thanks a lot again!
At final with Moto Sasaki.




















Naoto Tamaru.

0 件のコメント:

コメントを投稿